Arts i lletres   |   Cites  |   Ciència i Tecnologia   |   General   |   Humor   |   Música

20 d’oct. 2008

L'hotel de Hilbert obre les portes!

He circulat per diversos formats: space de Msn, fotolog, alguna ullada a facebook. La veritat és que no m'he adaptat gaire bé en cap dels casos, sempre m'han semblat bastant incomplets i encartronats, deixant de banda el tema -especialment ridícul en el cas dels fotologs- dels missatges mutus d'amor i enyorança. Potser sóc d'una altra època, però les competicions per veure qui té més amics virtuals no són del meu rotllo; tampoc m'apassionen aquestes pàgines de filosofia l'Oreal, del "porque yo lo valgo", plenes de fotos del seu propietari -fotos que, per cert, han estat repetides centenars de vegades fins que el senyoret/a ha donat el vist-i-plau a la seva pròpia imatge. Per això, i per molts altres motius, inauguro la meva primera incursió al món dels blogs, inspirat per webs cèlebres com Microsiervos o Gaussianos.

Pel que fa al contingut, no m'agradaria tancar portes. Hi haurà una mica de tot el que m'agrada: música (clàssica, barroca, moderna, però en qualsevol cas bona música), matemàtiques, astronomia, tecnologia, literatura, natura i muntanyisme, internet... I un llarg etcètera de coses que, suposo, se m'aniran acudint a mesura que vagi escrivint.
"Oh benvinguts, passeu passeu!", que a casa meva hi ha moltes portes i segur que en alguna habitació t'hi trobaràs còmode!