Arts i lletres   |   Cites  |   Ciència i Tecnologia   |   General   |   Humor   |   Música

15 de nov. 2008

Avui no tinc ganes d'escriure

Avui hem fet (jo i la companya Irene) l'examen teòric de conduir. És una de les raons per les quals feia dies que no actualitzava: estava enfeinat fent testos. Una excusa com qualsevol altra, però ara mateix la primera que em ve al cap (perquè mira que fer testos d'aquests és avorrit eh?).
De manera que com que és tard, estic cansat i no em dóna la gana escriure, poso un vídeo de Victor Wooten força entretingut. És increïble el que fa aquest home amb el baix... que després no diguin que no pot ser un instrument solista, perquè la peça aquesta és la bomba:



Per cert, en vista dels comentaris, no us faci mandra llegir les actualitzacions com la de les corbes de Bézier. En realitat de matemàtica dura no n'he posat: és més divulgatiu que altra cosa.

Apa bona nit!

2 comentaris:

Núria ha dit...

És divertit oi? això de ser tan lliure i escriure entrades perquè sí? No, el vídeo està bé, però veig que sou molts (i jo quasi que també) els bloggers que depeneu de youtube... el que hauries de fer és mostrar-nos com toques tu el baix i com va la GUITARRA nova i barata que sobtadament us heu comprat tu i alguna altra... Feu un duet (ho intenteu) i així riem tots una estona ;)
ptns!

Irene ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.